Nové BMW M2 CS

Jedno z nejpodařenějších “emek” poslední doby - BMW M2 se dostane na trh ve speciální závodní edici. Přivítejme BMW M2 CS, které je prvním vozem divize BMW M v kategorii kompaktních sportovních vozů navržených jako limitovaná edice.

Nové BMW M2 CS stojí na základech BMW M2 Competition a zároveň přebírá závodní geny od svých větších sourozenců, dvojice BMW M3 CS a BMW M4 CS. Nový model bude také základem pro model BMW M2 CS Racing, což je nový závodní automobil divize BMW M Motorsport určený pro amatérské jezdce kategorie Clubsport.

BMW M2 CS v sobě nezapře dravost, kterou využijete hlavně na závodním okruhu. Vůz překvapí také svou každodenní použitelností. Výsledkem je přitažlivý 4místný sportovní automobil, který vyniká zrychlením, ovladatelností a přesností řízení. Spojení výše uvedených vlastností komentuje Markus Flasch, předseda představenstva společnosti BMW M GmbH: „Společný vývoj BMW M2 CS a BMW M2 CS Racing podtrhuje úzké vazby mezi BMW Motorsport a BMW M GmbH. Naše dovednosti se setkávají na pomezí mezi vysokovýkonnými vozy určenými pro běžné silnice a plnohodnotnými závodními stroji, tedy v rozrůstajícím se segmentu označovaném Clubsport. Právě sem míří rovněž Clubsport verze BMW M2 CS.“

Extrémně sportovní vzhled je první dojem, který získáte z nového BMW M2 CS. Mohou za to hlavně komponenty vyrobené z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny. To hlavní ale najdete pod přední kapotou. Výkon přeplňovaného řadového šestiválce s dvojicí turbodmychadel se zvýšil na 331 kW (450 koní), což je ve srovnání s BMW M2 Competition nárůst o 29 kW (40 koní). Motor se nechá ochotně vytáčet a vyznačuje se lineárním nástupem výkonu v širokém spektru otáček, řidiče navíc potěší charakteristický zvukový doprovod.

Nové BMW M2 CS vystřelí z nuly na 100 km/h za pouhé 4 sekundy, to za předpokladu, že je vybaveno volitelnou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (M DCT). Maximální rychlost modelu ze speciální edice, který je standardně vybaven paketem M Driver’s, je elektronicky omezená na 280 km/h.

Adaptivní podvozek, dříve určený výhradně modelům M3 a M4, se poprvé objevuje v modelu M2. Pneumatiky Michelin Cup přenášejí výkon optimálním způsobem jak na závodní okruh, tak i na běžnou silnici. Úměrně vysoký je i brzdný účinek, ten zajišťují standardní M sportovní brzdy s červeně lakovanými třmeny nebo volitelné karbon-keramické brzdy.

Sledujte novinky ze světa BMW M

Jednou měsíčně od nás dostanete email s novinkami. Stačí se přihlásit k odběru.



Tento web používá soubory cookie. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním (více informací).