První M v sedanu s pohonem všech kol

Šestá generace sportovního sedanu BMW M5 je vybavena pohonem všech kol, takže řidiči ocení mnohem větší každodenní praktičnost a špičkovou stabilitu. Srdcem systému xDrive je centrální řídicí jednotka se speciálním softwarem, který ovládá podélnou i příčnou dynamiku. Nová technologie kombinuje agilitu a preciznost standardního pohonu zadních kol se stabilitou a trakcí pohonu všech kol.
První M v sedanu s pohonem všech kol

Agilita, stabilita, trakce

Nové BMW M5 můžete řídit ve sportovním a přesném stylu na okruhu i na běžné silnici za všech povětrnostních podmínek. Systém xDrive má vše pod kontrolou. Přední kola nastupují do hry jen tehdy, když zadní nejsou schopna přenést na silnici více výkonu a je zapotřebí větší trakce. I při sportovní jízdě s využitím vysokého výkonu je nová M5 předvídatelná.

Jízdní režimy podle přání

Novou M5 pohání buď všechna 4 kola nebo můžete zvolit jen pohon zadních kol. Podle svých preferencí a povahy vozovky můžete volit různé kombinace režimů stabilizačního systému DSC (DSC on, MDM, DSC off) a režimů pohonu kol xDrive. Na výběr máte varianty 4WD, 4WD Sport nebo 2WD.

Volbou režimu 4WD Sport se změní nastavení xDrive a vůz bude naladěn na maximálně sportovní výkon se zachováním ovladatelnosti a přilnavosti. Tento režim využijete hlavně na závodních okruzích na suché trati. Oproti tomu s aktivovaným režimem 2WD nabízí nová M5 tradičním fanouškům vozů M zážitek z jízdy s výkonným sedanem s pohonem zadní nápravy.

Sledujte novinky ze světa BMW M

Jednou měsíčně od nás dostanete email. Stačí se přihlásit k odběru novinek.